loading...

دوربین مداربسته / اخبار تکنولوژی حفاظتی و نصب دوربین مداربسته

دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته / دوربین مداربسته هایک ویژن

بازدید : 801
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سئو يا ادوردز ؟ كداميك براي كسب و كار شما بهتر است ؟

سئو و ادوردز تكنيك‌هاي بازاريابي در فضاي اينترنت است كه هر كدام روش هاي خاصي را با هدف ارتقاي رتبه سايت بكار مي‌برند. هر دو اين‌ها در جاي خود مي‌تواند تاثيرگذار و مفيد باشند. بازار پر رقابت كنوني به نحوي است كه براي موفقيت و كسب رتبه برتر بايد همه امكانات را شناخت و به بهترين شكل ممكن بكار برد. براي اينكه با تفاوت‌هاي سئو و ادوردز آشنا شويد و مزايا، معايب و كاربرد‌هاي هر يك را بشناسيد، اين نوشتار را تا انتها مطالعه كنيد.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با بهينه سازي سايت (سئو)

برخي از روش‌ها مانند انجام بهينه سازي سايت (سئو) به زمان طولاني تري نياز دارد تا رتبه شما را در سرچ گوگل ارتقا دهد. ولي رسيدن به رتبه اول گوگل با سئو، ماندگارتر است. اگر سئو ادامه داشته باشد و روش‌هاي بهينه سازي سايت متوقف نشود، به احتمال زياد شما هميشه در رتبه اول گوگل باقي مي مانيد.

سئو چه كمكي به كسب و كارها مي كند؟

براي اينكه همواره در نتايج اول جستجو قرار بگيريد بايد به صورت مستمر بر روي سئو سايت كار كنيد، بكار بردن اصول سئوي كلاه سفيد نتايج استراتژي‌هاي سئو سايت شما را ماندگار تر خواهد كرد. خيلي كم پيش مي‌آيد كه سايتي بدون حضور متخصص سئو به نتايج اول جستجو‌ها دست يابد و براي بدست آوردن جايگاه مناسب و حفظ آن لازم است اصول و قواعد را به صورت مستمر رعايت كنيد. سايتي كه نتايج جستجو جايگاه مناسبي داشته باشد قطعا كاربران زيادي داشته و ضمن افزايش ترافيك مي‌تواند به فروش بالايي هم دست يابد.

سئو و بهينه سازي سايا

رسيدن به رتبه اول گوگل با ادوردز

گاهي شما زمان كافي براي رسيدن به رتبه اول گوگل را نداريد. در اين صورت شما مي‌توانيد راه دوم يعني Google Adwords را به كار ببريد. در اين صورت شما تبليغاتي هدفمند و كم هزينه در گوگل خواهيد داشت كه هر يك از مشتريان و مخاطبان شما كه كالا يا خدمات شما را در گوگل سرچ كنند، تبليغ شما اولين انتخابي است كه به آن‌ها نمايش داده خواهد شد.
تبليغات در گوگل روشي بسيار هدفمند و قابل كنترل براي رسيدن به رتبه اول گوگل است. چرا كه به شما امكان برنامه ريزي كامل روي تبليغتان را مي‌دهد. مثلاً شما مي‌توانيد زمان نمايش تبليغات در گوگل خود را مشخص كنيد. همچنين مي‌توانيد از گزارش‌هاي گوگل در مورد تبليغ شما مانند ميزان بازديد و ... مطلع شويد. در اين صورت مي‌توانيد با انتخاب جملات و كليد واژه‌هاي كاربردي تر، در سرچ‌هاي بيشتري از مخاطبانتان رتبه اول گوگل باشيد.

ادوردز (Google Adwords) چيست؟

براي اينكه شما بهتر با اين شيوه تبليغاتي آشنا شويد، آن را با ذكر يك مثال بيان مي كنيم.
تصور كنيد كه شما فروشنده موبايل هستيد و قصد داريد فروش اينترنتي هم داشته باشيد يا حداقل اطلاعات تماس و آدرس شما در اينترنت براي مشتريان شما قابل مشاهده باشد. در اين حالت كلمات كليدي در رابطه با شغل شما، شامل خريد موبايل، فروش موبايل و … خواهد بود. هنگامي كه فردي با قصد خريد موبايل وارد موتور جستجوي گوگل مي‌شود، واژه‌هايي مثل خريد موبايل و … را سرچ مي‌كند. در اين هنگام تبليغ شما در صفحه ي اول گوگل نشان داده مي‌شود. يكي از مزيت‌هاي اين تبليغ در مقايسه با ديگر روش‌هاي تبليغات اين است كه در ادوردز همه كساني كه تبليغ شما را مي‌بينند و باز مي‌كنند، مخاطبان و مشتريان واقعي شما است. به عبارتي تنها افرادي تبليغ شما را در گوگل مشاهده خواهند كرد كه قصد خريد موبايل را دارند. بنابراين نتيجه همه سرچ‌ها و كليك‌هاي انجام شده روي تبليغ شما در گوگل واقعي و مثبت خواهد بود.

هزينه تبليغات در گوگل ادوردز

عمده درآمد گوگل از طريق Google Adwords حاصل مي‌شود و از اين رو براي اين شركت از جايگاه و اهميت ويژه‌اي برخوردار است. تبليغات در گوگل مي‌تواند بسيار اثر بخش باشد، اما مساله مهم آن است كه شما شيوه تبليغ در اين موتور جستجو را بشناسيد و بتوانيد هزينه‌هاي تبليغات خود را به خوبي مديريت كنيد. مشاوره با يك متخصص حرفه اي در اين مسير مي‌تواند بسيار مفيد باشد و به ارتقاي رتبه سايت كمك كند. هزينه تبليغات ادوردز به صورت كليكي محاسبه مي‌شود به اين صورت كه بر اساس ورودي‌هاي سايت از طريق لينك تبليغ، هزينه اي كه بايد پرداخت كنيد محاسبه خواهد شد. شما براي هزينه تبليغات روزانه خود مي‌توانيد سقف مشخص كنيد كه در كنترل ورودي‌هاي روزانه و مديريت هزينه‌ها بسيار تاثير گذار هستند. گوگل امكان تعريف بازه زماني مشخص براي تبليغات را هم فراهم آورده به صورتي‌كه شما مي‌توانيد مشخص كنيد تبليغ شما در چه ساعاتي از روز نمايش داده شود. اگر زمينه كسب و كار شما از رقابت كمتري برخوردار باشد در كمترين زمان و با صرف هزينه پايين مي‌توانيد به رتبه دلخواه خودتان دست پيدا كنيد اما در كلمات پر رقابت بحث تخصص و هزينه بيشتر مطرح مي‌شود.
شركت‌هاي توانمند كه سطح رقابت در آن‌ها بسيار بالاست در كنار سئو همواره از ادوردز هم استفاده مي‌كنند تا جايگاه خود را حفظ كنند. اگر تعداد رقبا بالا باشد ناچار خواهيد بود قيمت بيشتري را براي كلمات كليدي مد نظرتان پيشنهاد دهيد. كار در اين مرحله دشوار خواهد شد و هزينه ادوردز به ميزان قابل توجهي افزايش خواهد يافت.

تبليغات گوگل

تفاوت سئو و ادوردز

سئو و ادوردز هر كدام براي خود مزايا و معايبي دارند. سايت‌هايي كه تازه كار خود را آغاز كرده اند مي‌توانند با كمك ادوردز به جايگاه مناسبي دست يابند و از اطلاعات آماري دقيقي كه گوگل ادوردز در اختيار آن‌ها مي‌گذارد استفاده كنند.
بعد از آن كه به جايگاه مطلوبي دست يافتيد رعايت اصول سئو و بهينه سازي سايت مي‎تواند به حفظ جايگاه شما كمك كند و نياز به تبليغات را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد. در صورتي‌كه در ادوردز انتخاب مناسبي نداشته باشيد و يا از فرد متخصص كمك نگيريد هزينه‌هاي زيادي را بدون نتيجه به شما تحميل خواهد كرد. هزينه سئو بسيار كمتر از ادوردز است و نتايج آن بسيار پايدار تر خواهد بود. ادوردز سريعتر به نتيجه مي‌رسد اما پايداري آن به نسبت كمتر است. سئو بايد به صورت مستمر در دستور هر كسب و كار اينترنتي باشد و از قواعد آن پيروي كرد اما در مواردي كه به نتايج سريعتري نياز داريد لازم است از ادوردز استفاده كنيد. تجربه و دانش در استفاده از گوگل ادوردز بسيار مهم است اگر از تجربه و دانش كافي برخودار نيستيد به هيچ عنوان اكانت گوگل ادوردز نسازيد چراكه پول خود را به هدر خواهيد داد.

سئو يا ادوردز؟

در صورتي‌كه مي‌خواهيد در نتايج جستجوي مرتبط ديده شويد و بهترين جايگاه را كسب كنيد لازم است از سئو و ادوردز به صورت همزمان و به ميزان نياز استفاده كنيد. سئو يك راهكار بازاريابي است كه نياز به صرف زمان بيشتري دارد اما هزينه آن به نسبت ادوردز بسيار كمتر است و نتايج پايدار تري هم دارد. حضور در رتبه‌هاي برتر گوگل به معني فروش تضميني خواهد بود. بنابراين اگر بودجه محدودي داريد و نتايج پايدار براي شما در اولويت هستند حتما براي سئو مناسب سايت برنامه ريزي كنيد. تحريم‌هاي گاه و بيگاه آمريكا سبب شده ادوردز در مقاطع مختلف با دشواري‌هايي رو برو شود به همين دليل لازم است بدانيد ادوردز راهكار دائمي و قابل اتكايي نخواهد بود. اما اثرگذاري سريع و هدفمند آن به نحوي است كه به اين راحتي‌ها نمي‌توان از آن گذشت.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحي سايت شركتي و طراحي سايت فروشگاهي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

تفاوت سئو و ادوردز در چيست؟

سئو و گوگل ادوردز - گوگل ادوردز چيست؟

اكنون كه شما در مورد ادوردز و سئو يك ايده‌ي كلي داريد، بهتر است آنها را با هم مقايسه كنيد:

ادوردز براي سايت ها و وب سايت‌هاي گوگلي است كه از گوگل ادسنس استفاده مي كنند در حالي كه قواعد سئو براي تمام موتورهاي جستجو قابل اعمال است.

ترافيك ادوردز پولي است در حالي كه ترافيك سئو رايگان است (اين اعتقاد در صنعت وجود دارد، اما در پست ديگري توضيح خواهم داد كه چرا چنين چيزي صحت ندارد)

ادوردز در بالا و پايين نتايج جست و جوي گوگل ظاهر مي شود و شما نيز تحت شرايط معيني مي‌توانيد يكي از آن جايگاه‌هاي تبليغاتي را از آن خود كنيد، اما شما بايد در سئو سخت تر كار كنيد تا بتوانيد يكي از آن جايگاه هاي برتر را در نتايج جست و جي ارگانيك دريافت كنيد.

ادوردز نسبت به سئو سريع تر است چرا كه شما كمپين‌هاي تبليغاتي اي كه تقريبا سريع هستند را ايجاد مي كنيد و شروع به گرفتن ترافيك مورد نظرتان خواهيد كرد، در حالي كه در سئو، شما به زمان بيشتري (به خصوص براي وب سايت هاي جديد) نياز داريد تا بتوانيد رنكينگ و ترافيك خوبي بگيريد.

با ادوردز محاسبه ي ROI آسانتر است در حالي كه با سئو اين كار سخت تر است چرا كه عوامل زيادي هستند كه در آن نقش داشته و تنها دخل و خرج و درآمد تبليغاتي در آن دخيل نيست.

زماني كه شما كمپين ادوردز را متوقف مي كنيد، ترافيك شما نيز متوقف مي شود، اما زماني كه شروع به گرفتن ترافيك ارگانيك با سئو مي كنيد، اين تا مدت زيادي ادامه خواهد داشت.

با ادوردز شما مي توانيد به طور همزمان كلمات كليدي زيادي را مورد هدف قرار دهيد، در حالي كه با سئو شما بايد تنها روي چند كلمه كليدي تمركز كنيد تا نتايج بهتري دريافت كنيد.

با ادوردز شما مي توانيد روي وب سايت هاي گوگل و وب سايت هايي كه از گوگل ادسنس استفاده مي كنند تمركز كنيد، اما نتايج سئو تنها براي صفحات نتايج مي باشند.

كدامشان براي شما بهترند؟

سئو و گوگل ادوردز - گوگل ادوردز چيست؟

كمپين هاي جديد مي توانند با ادوردز شروع به كار كنند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبليغات ميان متني

براي خريد محصولات تخصصي نياز داريد كه از يك مرجع كاملا متخصص مشاوره بگيريد. هموطنان ايراني مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت قائم الكترونيك دنبال كنند. / انواع دوربين مداربسته و نماترموود و تجهيزات شبكه را نيز ديگر محصولات شركت قائم است.

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم.

تبليغات ميان متني

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

زماني كه شما به عنوان يك نمايندگي سئو شروع به كار كرديد، هدف اصلي در كمپين هاي بازاريابي اينترنتي ما اين بود كه به مشتريانمان در گرفتن ترافيك از موتورهاي جست و جو با سئو كمك كنيم.

امرزه نيز هدف ما همين است اما در طول چند سال و با توجه به تجربه اي كه ما از مشتريان در جاويژه هاي متفاوت داريم، متوجه شديم كه دارندگان كسب و گار گاهي نياز به نتايج سريع تري دارند و به همين دليل است كه ادوردز به درد مي خورد.

بزرگترين مزيت ادوردز نسبت به سئو، اين است كه مي توانيد نتايج سريع تري به بار بياورد.

شما بايد براي هر بازديدي كه از ادوردز مي كنيد هزينه اي بپردازيد، اما اگر كمپين شما سود كرد، مي توانيد سرمايه تان را در PCC هزينه كنيد و به اهداف كسب و كاري تان برسيد.

ادوردز براي استارت آپ‌ها و كمپين هاي جديدي كه هدفشان فروش، يافتن مشتريان جديد و حتي تست محصولات، روندها، تاثير وب سايتشان و هر مولفه ديگري در فروش با فرآيندهاي بازاريابي شان، سريعا به ترافيك دست پيدا كنند خوب است.

جمله فوق تنها در صورتي صحت دارد كه شما از ادوردز عاقلانه و محتاطانه استفاده كنيد. خيلي راحت است كه شروع به پول خرج كردن در ادوردز كنيد، و اگر به ابزارهاي ناظر و كنترل درستي نداشته باشيد، به جاي سود، ضرر خواهيد كرد.

چيزي كه من هميشه در مورد ادوردز به مشتريانم مي گويم اين است كه اگر شما از آن درست استفاده نكنيد، انگار در حال قمار كردن هستيد، جايي كه با اميد پولتان را خرج مي كنيد و فكر مي كنيد دوباره آن را پس مي گيريد، اما هيچ گاه اينطور نمي شود.

لذا در عين حال كه استفاده از اين سيستم ساده است (و شما مي توانيد پول بيشتري خرج كنيد) اگر دانش و تجربه اي براي اداره ي كمپين هاي ادوردز نداشته باشيد، پولتان را ذخيره كنيد و كمپاني هاي حرفه اي را استخدام كنيد تا اين كار را برايتان انجام دهيد (ترجيحا شركاي ادوردز)و

اين بهترين رويكرد است و لذا شما پولتان را از دست نمي دهيد و از ادوردز سود مي كنيد.

سئو را فراموش نكنيد

سئو و گوگل ادوردز - گوگل ادوردز چيست؟

در حالي كه شروع با ادورز به دليل سريع بودنش، ايده ي خوبي است، اما شما بايد با سئو، بازاريابي محتوايي و رسانه هاي اجتماعي نيز كار كنيد تا نتايج بهتري بگيريد. اين سه ابزار تمام چيزي اند كه شما براي موفقيت آنلاين بلند مدتتان به آنها نياز پيدا خواهيد كرد.

بازاريابي محتوا به شما كمك مي كند محتواي درستي را توليد كنيد، سئو به شما در بهينه سازي محتوايتان براي موتورهاي جستجو كمك خواهد كرد، و ترافيك بيشتري دريافت خواهيد كرد، و رسانه اجتماعي نيز محتواي بهينه سازي شده ي سئوي شما را به دست مخاطبين بيشتري مي رساند.

اما آيا مي توان از ابزارهاي گوگل ادز با اهداف سئو استفاده كرد؟

سئو و گوگل ادوردز - گوگل ادوردز چيست؟

گوگل ادز داراي سوئيتي از ابزارهاست كه شما مي توانيد براي چگونگي بهينه سازي سايتتان از آنها استفاده كنيد. ابزار كلمه كليدي به شما كمك مي كند ليستي از عبارات مرتبط به كسب و كارتان را بيابيد كه سرچ هاي زيادي را به خود اختصاص داده است، شما بعدا مي توانيد آنها را در محتواي سايت خودتان ادغام كنيد. شما هم چنين مي توانيد از ابزار رديابي گوگل ادز استفاده كنيد تا ببينيد آيا تغييرهاي وارده به سايت و كمپين تان بازديد و تبديل بيشتري را برايتان به ارمغان مي آورد.

هم چنين گوگل يك ابزار غيرگوگل ادزي را به صورت رايگان به كسب و كارهاي كوچك پيشنهاد مي دهد. گزارش تحليلي جست و جو در گوگل آنالتيكز، مي‌تواند رديابي كند كه كدام كوئري ها بازديد بيشتري را براي سايتتان به ارمغان مي آورند، حتي اگر اخيرا از گوگل ادز استفاده نكنيد.

آيا بايد به طور همزمان از ادوردز و سئو استفاده كنم؟

بعضي از افراد اذعان دارند زماني كه شما ترافيك سئو را دريافت مي كنيد نياز نيست كه از ادوردز استفاده كنيد، اما اين يك نگرش اشتباه است.

حتي اگر شما رنكينگ خوبي هم داشته باشيد مي توانيد از ادوردز استفاده كنيد و براي همان كلمات كليدي كه از سئو ترافيك دريافت مي كنيد، بيشتر در معرض نمايش قرار بگيريد.

شما مي توانيد عملكرد كمپين هاي ادوردز خود را ارزيابي كرده و اگر آنها برايتان سودي داشتند، مي توانيد بودجه تان را براي ROI بالاتر افزايش دهيد.

اگر از سئو و ادوردز به درستي استفاده كنيد، با هم عملكرد خوبي خواهند داشت. برندهايي كه با دقت رنكينگ و ترافيك ارگانيكشان را دنبال مي كنند مي‌توانند به صورت استراتژيكي از ادوروز استفاده كنيد تا بازديدشان براي كلمات كليدي مهم را افزايش دهند، و ترافيك پولي اي را براي خودشان به ارمغان بياورند تا براي واقع شدن در صفحه اول به رنكينگ ارگانيك نياز نداشته باشند.

هم چنين ميتوان در ادوردز براي تست پاسخ مشتري، كلمات كليدي خاص به كار رود. براي مثال برندها مي توانند تبليغاتي را براي كلمات كليدي اي كه برايشان بهينه‌سازي كرد انده، انجام دهند. آنها بعدا مي‌توانند مشترياني كه روي تبليغ كليك كرده اند را دنبال كنند و ببينند كه چقدر وارد صفحه ي فرود و بقيه ي سايت شده اند. كلمات كليدي اي كه بازديدكنندگاني با نرخ بالاتر و تعامل بيشتر را به ارمغان مي آورد، اولويت بالاتري نسبت به كساني كه اين عوامل را ندارند، دارند. مشابها، داده هاي كلمات كليدي از سئو مي تواند براي يافتن فرصت هاي مناسب در ادوردز به كار رود. نشان دادن كلمات كليدي اي كه داراي نرخ جست و جوي بالا هستند، كه رقابت در آن ها نيز بالاست، بدين معني ست كه گرفتن يك جايگاه در صفحه ي اصلي SERP كار سختي خواهد بود. اين شبيه به يك كانديداي خوب براي كمپين هاي ادوردز مي ماند. اين فرآيند اصلاح مي تواند در موتورهاي جست و جوي اصلي و در تمام مجراهايي كه براي سئو كار مي كنند، همانند موتورهاي جست و جوي بومي و ورتيكال به كار رود.

همانطور كه يك برند يك استراتژي بازاريابي ديجيتال مي سازد، درك نقش هاي متفاوت ادوردز و سئو در ايجاد يك حضور وبي براي موفقيت لازم است هرچه كمپاني ها بهتر از اين دو ويژگي متفاوت با هم به نفع خودشان استفاده كنند، نتايج آنها در نتايج جستجو قدرت بيشتري پيدا مي كند.

لذا كدام يك را بهتر است براي بازاريابي استفاده كرد، سئو يا ادوردز؟

پاسخ كاملا مشخص است، هر دوي آنها. از ادوردز به منظور گرفتن ترافيك استفاده كنيد و به موازات آن روي سئو، طرح بازاريابي محتوا و كمپين هاي رسانه اجتماعي خودتان كار كنيد. تا بتوانيد بازده و ترافيك ارگانيي را از شبكه هاي اجتماعي دريافت كنيد.

سخن پاياني

بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است. سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين تبليغات گوگل ادوردز از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد.

سئو يا ادوردز ؟ كداميك براي كسب و كار شما بهتر است ؟

سئو و ادوردز تكنيك‌هاي بازاريابي در فضاي اينترنت است كه هر كدام روش هاي خاصي را با هدف ارتقاي رتبه سايت بكار مي‌برند. هر دو اين‌ها در جاي خود مي‌تواند تاثيرگذار و مفيد باشند. بازار پر رقابت كنوني به نحوي است كه براي موفقيت و كسب رتبه برتر بايد همه امكانات را شناخت و به بهترين شكل ممكن بكار برد. براي اينكه با تفاوت‌هاي سئو و ادوردز آشنا شويد و مزايا، معايب و كاربرد‌هاي هر يك را بشناسيد، اين نوشتار را تا انتها مطالعه كنيد.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با بهينه سازي سايت (سئو)

برخي از روش‌ها مانند انجام بهينه سازي سايت (سئو) به زمان طولاني تري نياز دارد تا رتبه شما را در سرچ گوگل ارتقا دهد. ولي رسيدن به رتبه اول گوگل با سئو، ماندگارتر است. اگر سئو ادامه داشته باشد و روش‌هاي بهينه سازي سايت متوقف نشود، به احتمال زياد شما هميشه در رتبه اول گوگل باقي مي مانيد.

سئو چه كمكي به كسب و كارها مي كند؟

براي اينكه همواره در نتايج اول جستجو قرار بگيريد بايد به صورت مستمر بر روي سئو سايت كار كنيد، بكار بردن اصول سئوي كلاه سفيد نتايج استراتژي‌هاي سئو سايت شما را ماندگار تر خواهد كرد. خيلي كم پيش مي‌آيد كه سايتي بدون حضور متخصص سئو به نتايج اول جستجو‌ها دست يابد و براي بدست آوردن جايگاه مناسب و حفظ آن لازم است اصول و قواعد را به صورت مستمر رعايت كنيد. سايتي كه نتايج جستجو جايگاه مناسبي داشته باشد قطعا كاربران زيادي داشته و ضمن افزايش ترافيك مي‌تواند به فروش بالايي هم دست يابد.

سئو و بهينه سازي سايا

رسيدن به رتبه اول گوگل با ادوردز

گاهي شما زمان كافي براي رسيدن به رتبه اول گوگل را نداريد. در اين صورت شما مي‌توانيد راه دوم يعني Google Adwords را به كار ببريد. در اين صورت شما تبليغاتي هدفمند و كم هزينه در گوگل خواهيد داشت كه هر يك از مشتريان و مخاطبان شما كه كالا يا خدمات شما را در گوگل سرچ كنند، تبليغ شما اولين انتخابي است كه به آن‌ها نمايش داده خواهد شد.
تبليغات در گوگل روشي بسيار هدفمند و قابل كنترل براي رسيدن به رتبه اول گوگل است. چرا كه به شما امكان برنامه ريزي كامل روي تبليغتان را مي‌دهد. مثلاً شما مي‌توانيد زمان نمايش تبليغات در گوگل خود را مشخص كنيد. همچنين مي‌توانيد از گزارش‌هاي گوگل در مورد تبليغ شما مانند ميزان بازديد و ... مطلع شويد. در اين صورت مي‌توانيد با انتخاب جملات و كليد واژه‌هاي كاربردي تر، در سرچ‌هاي بيشتري از مخاطبانتان رتبه اول گوگل باشيد.

ادوردز (Google Adwords) چيست؟

براي اينكه شما بهتر با اين شيوه تبليغاتي آشنا شويد، آن را با ذكر يك مثال بيان مي كنيم.
تصور كنيد كه شما فروشنده موبايل هستيد و قصد داريد فروش اينترنتي هم داشته باشيد يا حداقل اطلاعات تماس و آدرس شما در اينترنت براي مشتريان شما قابل مشاهده باشد. در اين حالت كلمات كليدي در رابطه با شغل شما، شامل خريد موبايل، فروش موبايل و … خواهد بود. هنگامي كه فردي با قصد خريد موبايل وارد موتور جستجوي گوگل مي‌شود، واژه‌هايي مثل خريد موبايل و … را سرچ مي‌كند. در اين هنگام تبليغ شما در صفحه ي اول گوگل نشان داده مي‌شود. يكي از مزيت‌هاي اين تبليغ در مقايسه با ديگر روش‌هاي تبليغات اين است كه در ادوردز همه كساني كه تبليغ شما را مي‌بينند و باز مي‌كنند، مخاطبان و مشتريان واقعي شما است. به عبارتي تنها افرادي تبليغ شما را در گوگل مشاهده خواهند كرد كه قصد خريد موبايل را دارند. بنابراين نتيجه همه سرچ‌ها و كليك‌هاي انجام شده روي تبليغ شما در گوگل واقعي و مثبت خواهد بود.

هزينه تبليغات در گوگل ادوردز

عمده درآمد گوگل از طريق Google Adwords حاصل مي‌شود و از اين رو براي اين شركت از جايگاه و اهميت ويژه‌اي برخوردار است. تبليغات در گوگل مي‌تواند بسيار اثر بخش باشد، اما مساله مهم آن است كه شما شيوه تبليغ در اين موتور جستجو را بشناسيد و بتوانيد هزينه‌هاي تبليغات خود را به خوبي مديريت كنيد. مشاوره با يك متخصص حرفه اي در اين مسير مي‌تواند بسيار مفيد باشد و به ارتقاي رتبه سايت كمك كند. هزينه تبليغات ادوردز به صورت كليكي محاسبه مي‌شود به اين صورت كه بر اساس ورودي‌هاي سايت از طريق لينك تبليغ، هزينه اي كه بايد پرداخت كنيد محاسبه خواهد شد. شما براي هزينه تبليغات روزانه خود مي‌توانيد سقف مشخص كنيد كه در كنترل ورودي‌هاي روزانه و مديريت هزينه‌ها بسيار تاثير گذار هستند. گوگل امكان تعريف بازه زماني مشخص براي تبليغات را هم فراهم آورده به صورتي‌كه شما مي‌توانيد مشخص كنيد تبليغ شما در چه ساعاتي از روز نمايش داده شود. اگر زمينه كسب و كار شما از رقابت كمتري برخوردار باشد در كمترين زمان و با صرف هزينه پايين مي‌توانيد به رتبه دلخواه خودتان دست پيدا كنيد اما در كلمات پر رقابت بحث تخصص و هزينه بيشتر مطرح مي‌شود.
شركت‌هاي توانمند كه سطح رقابت در آن‌ها بسيار بالاست در كنار سئو همواره از ادوردز هم استفاده مي‌كنند تا جايگاه خود را حفظ كنند. اگر تعداد رقبا بالا باشد ناچار خواهيد بود قيمت بيشتري را براي كلمات كليدي مد نظرتان پيشنهاد دهيد. كار در اين مرحله دشوار خواهد شد و هزينه ادوردز به ميزان قابل توجهي افزايش خواهد يافت.

تبليغات گوگل

تفاوت سئو و ادوردز

سئو و ادوردز هر كدام براي خود مزايا و معايبي دارند. سايت‌هايي كه تازه كار خود را آغاز كرده اند مي‌توانند با كمك ادوردز به جايگاه مناسبي دست يابند و از اطلاعات آماري دقيقي كه گوگل ادوردز در اختيار آن‌ها مي‌گذارد استفاده كنند.
بعد از آن كه به جايگاه مطلوبي دست يافتيد رعايت اصول سئو و بهينه سازي سايت مي‎تواند به حفظ جايگاه شما كمك كند و نياز به تبليغات را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد. در صورتي‌كه در ادوردز انتخاب مناسبي نداشته باشيد و يا از فرد متخصص كمك نگيريد هزينه‌هاي زيادي را بدون نتيجه به شما تحميل خواهد كرد. هزينه سئو بسيار كمتر از ادوردز است و نتايج آن بسيار پايدار تر خواهد بود. ادوردز سريعتر به نتيجه مي‌رسد اما پايداري آن به نسبت كمتر است. سئو بايد به صورت مستمر در دستور هر كسب و كار اينترنتي باشد و از قواعد آن پيروي كرد اما در مواردي كه به نتايج سريعتري نياز داريد لازم است از ادوردز استفاده كنيد. تجربه و دانش در استفاده از گوگل ادوردز بسيار مهم است اگر از تجربه و دانش كافي برخودار نيستيد به هيچ عنوان اكانت گوگل ادوردز نسازيد چراكه پول خود را به هدر خواهيد داد.

سئو يا ادوردز؟

در صورتي‌كه مي‌خواهيد در نتايج جستجوي مرتبط ديده شويد و بهترين جايگاه را كسب كنيد لازم است از سئو و ادوردز به صورت همزمان و به ميزان نياز استفاده كنيد. سئو يك راهكار بازاريابي است كه نياز به صرف زمان بيشتري دارد اما هزينه آن به نسبت ادوردز بسيار كمتر است و نتايج پايدار تري هم دارد. حضور در رتبه‌هاي برتر گوگل به معني فروش تضميني خواهد بود. بنابراين اگر بودجه محدودي داريد و نتايج پايدار براي شما در اولويت هستند حتما براي سئو مناسب سايت برنامه ريزي كنيد. تحريم‌هاي گاه و بيگاه آمريكا سبب شده ادوردز در مقاطع مختلف با دشواري‌هايي رو برو شود به همين دليل لازم است بدانيد ادوردز راهكار دائمي و قابل اتكايي نخواهد بود. اما اثرگذاري سريع و هدفمند آن به نحوي است كه به اين راحتي‌ها نمي‌توان از آن گذشت.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحي سايت شركتي و طراحي سايت فروشگاهي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

تفاوت سئو و ادوردز در چيست؟

سئو و گوگل ادوردز - گوگل ادوردز چيست؟

اكنون كه شما در مورد ادوردز و سئو يك ايده‌ي كلي داريد، بهتر است آنها را با هم مقايسه كنيد:

ادوردز براي سايت ها و وب سايت‌هاي گوگلي است كه از گوگل ادسنس استفاده مي كنند در حالي كه قواعد سئو براي تمام موتورهاي جستجو قابل اعمال است.

ترافيك ادوردز پولي است در حالي كه ترافيك سئو رايگان است (اين اعتقاد در صنعت وجود دارد، اما در پست ديگري توضيح خواهم داد كه چرا چنين چيزي صحت ندارد)

ادوردز در بالا و پايين نتايج جست و جوي گوگل ظاهر مي شود و شما نيز تحت شرايط معيني مي‌توانيد يكي از آن جايگاه‌هاي تبليغاتي را از آن خود كنيد، اما شما بايد در سئو سخت تر كار كنيد تا بتوانيد يكي از آن جايگاه هاي برتر را در نتايج جست و جي ارگانيك دريافت كنيد.

ادوردز نسبت به سئو سريع تر است چرا كه شما كمپين‌هاي تبليغاتي اي كه تقريبا سريع هستند را ايجاد مي كنيد و شروع به گرفتن ترافيك مورد نظرتان خواهيد كرد، در حالي كه در سئو، شما به زمان بيشتري (به خصوص براي وب سايت هاي جديد) نياز داريد تا بتوانيد رنكينگ و ترافيك خوبي بگيريد.

با ادوردز محاسبه ي ROI آسانتر است در حالي كه با سئو اين كار سخت تر است چرا كه عوامل زيادي هستند كه در آن نقش داشته و تنها دخل و خرج و درآمد تبليغاتي در آن دخيل نيست.

زماني كه شما كمپين ادوردز را متوقف مي كنيد، ترافيك شما نيز متوقف مي شود، اما زماني كه شروع به گرفتن ترافيك ارگانيك با سئو مي كنيد، اين تا مدت زيادي ادامه خواهد داشت.

با ادوردز شما مي توانيد به طور همزمان كلمات كليدي زيادي را مورد هدف قرار دهيد، در حالي كه با سئو شما بايد تنها روي چند كلمه كليدي تمركز كنيد تا نتايج بهتري دريافت كنيد.

با ادوردز شما مي توانيد روي وب سايت هاي گوگل و وب سايت هايي كه از گوگل ادسنس استفاده مي كنند تمركز كنيد، اما نتايج سئو تنها براي صفحات نتايج مي باشند.

كدامشان براي شما بهترند؟

سئو و گوگل ادوردز - گوگل ادوردز چيست؟

كمپين هاي جديد مي توانند با ادوردز شروع به كار كنند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبليغات ميان متني

براي خريد محصولات تخصصي نياز داريد كه از يك مرجع كاملا متخصص مشاوره بگيريد. هموطنان ايراني مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت قائم الكترونيك دنبال كنند. / انواع دوربين مداربسته و نماترموود و تجهيزات شبكه را نيز ديگر محصولات شركت قائم است.

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم.

تبليغات ميان متني

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

زماني كه شما به عنوان يك نمايندگي سئو شروع به كار كرديد، هدف اصلي در كمپين هاي بازاريابي اينترنتي ما اين بود كه به مشتريانمان در گرفتن ترافيك از موتورهاي جست و جو با سئو كمك كنيم.

امرزه نيز هدف ما همين است اما در طول چند سال و با توجه به تجربه اي كه ما از مشتريان در جاويژه هاي متفاوت داريم، متوجه شديم كه دارندگان كسب و گار گاهي نياز به نتايج سريع تري دارند و به همين دليل است كه ادوردز به درد مي خورد.

بزرگترين مزيت ادوردز نسبت به سئو، اين است كه مي توانيد نتايج سريع تري به بار بياورد.

شما بايد براي هر بازديدي كه از ادوردز مي كنيد هزينه اي بپردازيد، اما اگر كمپين شما سود كرد، مي توانيد سرمايه تان را در PCC هزينه كنيد و به اهداف كسب و كاري تان برسيد.

ادوردز براي استارت آپ‌ها و كمپين هاي جديدي كه هدفشان فروش، يافتن مشتريان جديد و حتي تست محصولات، روندها، تاثير وب سايتشان و هر مولفه ديگري در فروش با فرآيندهاي بازاريابي شان، سريعا به ترافيك دست پيدا كنند خوب است.

جمله فوق تنها در صورتي صحت دارد كه شما از ادوردز عاقلانه و محتاطانه استفاده كنيد. خيلي راحت است كه شروع به پول خرج كردن در ادوردز كنيد، و اگر به ابزارهاي ناظر و كنترل درستي نداشته باشيد، به جاي سود، ضرر خواهيد كرد.

چيزي كه من هميشه در مورد ادوردز به مشتريانم مي گويم اين است كه اگر شما از آن درست استفاده نكنيد، انگار در حال قمار كردن هستيد، جايي كه با اميد پولتان را خرج مي كنيد و فكر مي كنيد دوباره آن را پس مي گيريد، اما هيچ گاه اينطور نمي شود.

لذا در عين حال كه استفاده از اين سيستم ساده است (و شما مي توانيد پول بيشتري خرج كنيد) اگر دانش و تجربه اي براي اداره ي كمپين هاي ادوردز نداشته باشيد، پولتان را ذخيره كنيد و كمپاني هاي حرفه اي را استخدام كنيد تا اين كار را برايتان انجام دهيد (ترجيحا شركاي ادوردز)و

اين بهترين رويكرد است و لذا شما پولتان را از دست نمي دهيد و از ادوردز سود مي كنيد.

سئو را فراموش نكنيد

سئو و گوگل ادوردز - گوگل ادوردز چيست؟

در حالي كه شروع با ادورز به دليل سريع بودنش، ايده ي خوبي است، اما شما بايد با سئو، بازاريابي محتوايي و رسانه هاي اجتماعي نيز كار كنيد تا نتايج بهتري بگيريد. اين سه ابزار تمام چيزي اند كه شما براي موفقيت آنلاين بلند مدتتان به آنها نياز پيدا خواهيد كرد.

بازاريابي محتوا به شما كمك مي كند محتواي درستي را توليد كنيد، سئو به شما در بهينه سازي محتوايتان براي موتورهاي جستجو كمك خواهد كرد، و ترافيك بيشتري دريافت خواهيد كرد، و رسانه اجتماعي نيز محتواي بهينه سازي شده ي سئوي شما را به دست مخاطبين بيشتري مي رساند.

اما آيا مي توان از ابزارهاي گوگل ادز با اهداف سئو استفاده كرد؟

سئو و گوگل ادوردز - گوگل ادوردز چيست؟

گوگل ادز داراي سوئيتي از ابزارهاست كه شما مي توانيد براي چگونگي بهينه سازي سايتتان از آنها استفاده كنيد. ابزار كلمه كليدي به شما كمك مي كند ليستي از عبارات مرتبط به كسب و كارتان را بيابيد كه سرچ هاي زيادي را به خود اختصاص داده است، شما بعدا مي توانيد آنها را در محتواي سايت خودتان ادغام كنيد. شما هم چنين مي توانيد از ابزار رديابي گوگل ادز استفاده كنيد تا ببينيد آيا تغييرهاي وارده به سايت و كمپين تان بازديد و تبديل بيشتري را برايتان به ارمغان مي آورد.

هم چنين گوگل يك ابزار غيرگوگل ادزي را به صورت رايگان به كسب و كارهاي كوچك پيشنهاد مي دهد. گزارش تحليلي جست و جو در گوگل آنالتيكز، مي‌تواند رديابي كند كه كدام كوئري ها بازديد بيشتري را براي سايتتان به ارمغان مي آورند، حتي اگر اخيرا از گوگل ادز استفاده نكنيد.

آيا بايد به طور همزمان از ادوردز و سئو استفاده كنم؟

بعضي از افراد اذعان دارند زماني كه شما ترافيك سئو را دريافت مي كنيد نياز نيست كه از ادوردز استفاده كنيد، اما اين يك نگرش اشتباه است.

حتي اگر شما رنكينگ خوبي هم داشته باشيد مي توانيد از ادوردز استفاده كنيد و براي همان كلمات كليدي كه از سئو ترافيك دريافت مي كنيد، بيشتر در معرض نمايش قرار بگيريد.

شما مي توانيد عملكرد كمپين هاي ادوردز خود را ارزيابي كرده و اگر آنها برايتان سودي داشتند، مي توانيد بودجه تان را براي ROI بالاتر افزايش دهيد.

اگر از سئو و ادوردز به درستي استفاده كنيد، با هم عملكرد خوبي خواهند داشت. برندهايي كه با دقت رنكينگ و ترافيك ارگانيكشان را دنبال مي كنند مي‌توانند به صورت استراتژيكي از ادوروز استفاده كنيد تا بازديدشان براي كلمات كليدي مهم را افزايش دهند، و ترافيك پولي اي را براي خودشان به ارمغان بياورند تا براي واقع شدن در صفحه اول به رنكينگ ارگانيك نياز نداشته باشند.

هم چنين ميتوان در ادوردز براي تست پاسخ مشتري، كلمات كليدي خاص به كار رود. براي مثال برندها مي توانند تبليغاتي را براي كلمات كليدي اي كه برايشان بهينه‌سازي كرد انده، انجام دهند. آنها بعدا مي‌توانند مشترياني كه روي تبليغ كليك كرده اند را دنبال كنند و ببينند كه چقدر وارد صفحه ي فرود و بقيه ي سايت شده اند. كلمات كليدي اي كه بازديدكنندگاني با نرخ بالاتر و تعامل بيشتر را به ارمغان مي آورد، اولويت بالاتري نسبت به كساني كه اين عوامل را ندارند، دارند. مشابها، داده هاي كلمات كليدي از سئو مي تواند براي يافتن فرصت هاي مناسب در ادوردز به كار رود. نشان دادن كلمات كليدي اي كه داراي نرخ جست و جوي بالا هستند، كه رقابت در آن ها نيز بالاست، بدين معني ست كه گرفتن يك جايگاه در صفحه ي اصلي SERP كار سختي خواهد بود. اين شبيه به يك كانديداي خوب براي كمپين هاي ادوردز مي ماند. اين فرآيند اصلاح مي تواند در موتورهاي جست و جوي اصلي و در تمام مجراهايي كه براي سئو كار مي كنند، همانند موتورهاي جست و جوي بومي و ورتيكال به كار رود.

همانطور كه يك برند يك استراتژي بازاريابي ديجيتال مي سازد، درك نقش هاي متفاوت ادوردز و سئو در ايجاد يك حضور وبي براي موفقيت لازم است هرچه كمپاني ها بهتر از اين دو ويژگي متفاوت با هم به نفع خودشان استفاده كنند، نتايج آنها در نتايج جستجو قدرت بيشتري پيدا مي كند.

لذا كدام يك را بهتر است براي بازاريابي استفاده كرد، سئو يا ادوردز؟

پاسخ كاملا مشخص است، هر دوي آنها. از ادوردز به منظور گرفتن ترافيك استفاده كنيد و به موازات آن روي سئو، طرح بازاريابي محتوا و كمپين هاي رسانه اجتماعي خودتان كار كنيد. تا بتوانيد بازده و ترافيك ارگانيي را از شبكه هاي اجتماعي دريافت كنيد.

سخن پاياني

بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است. سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين تبليغات گوگل ادوردز از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته / هایک ویژن / تی وی تی / دوربین مداربسته هایک ویژن و تی وی تی / تکنولوژی / اخبار تکنولوژی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 724
  • بازدید ماه : 5558
  • بازدید سال : 13680
  • بازدید کلی : 413555
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه